Terug naar de resultaten
Nieuw
Goeman Borgesiuslaan 77 in Utrecht 3515 ET

Goeman Borgesiuslaan 77

3515 ET Utrecht
Huurprijs € 170,- p.m² p.j. Beschikbaar

Omschrijving

Het representatieve en gerenoveerde kantoorgebouw “De Goeman” is gelegen op uitstekende locatie aan de rand van het centrum van Utrecht.
Het betreft een duurzaam kantoorgebouw voorzien van energielabel A.
Het business center heeft een moderne uitstraling en kenmerkt zich door de hoge mate van dienstverlening.
Het gebouw beschikt onder andere over een centrale receptie,...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 1084 m² In units vanaf 200 m² Aantal lagen 2
Lees meer

Omschrijving

Het representatieve en gerenoveerde kantoorgebouw “De Goeman” is gelegen op uitstekende locatie aan de rand van het centrum van Utrecht.
Het betreft een duurzaam kantoorgebouw voorzien van energielabel A.
Het business center heeft een moderne uitstraling en kenmerkt zich door de hoge mate van dienstverlening.
Het gebouw beschikt onder andere over een centrale receptie, telefonische antwoordservice en vergaderruimtes met video wall.
Op de begane grond van het gebouw bevindt zich een externe horecavoorziening waar u in een informele sfeer kunt genieten van een lunch, diner, koffie of borrel.
Alles is gericht op een gezonde (Feng Shui en luchtbehandeling) en professionele werkomgeving voor de ondernemer, werknemers en klanten.

Bereikbaarheid
De locatie is met de auto vanaf de rijksweg A27 (afslag Veemarkt), via de Kardinaal de Jongweg in een paar minuten zeer goed bereikbaar.
Ook met openbaar vervoer is de locatie zeer goed en centraal gelegen. Tegenover het gebouw is een bushalte gelegen. Iedere 10 minuten rijdt er een bus naar Utrecht Centraal Station. Op circa 20 minuten loopafstand ligt het Vredenburg (centrum van Utrecht).

Parkeren
Betaald parkeren op eigen terrein en voldoende betaald parkeren voor bezoekers in de directe omgeving.
De parkeernorm is 1:64.
Huurprijs parkeren € 75,- per plaats per maand

Oppervlakte en huurprijs
Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt circa 5.610 m².
Voor de verhuur zijn momenteel de volgende metrages beschikbaar:

2e verdieping
circa 400 m² - € 170,- per m² per jaar

4e verdieping
circa 684 m² - € 170,- per m² per jaar

Bovenstaande huurprijzen zijn exclusief servicekosten, diensten, internet, telefoon en BTW.

Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimtes worden opgeleverd in de huidige staat onder andere inclusief:
- riante nieuwe entree met wachtruimte, voorzien van fraai afgewerkte receptiebalie en natuurstenen trappartijen;
- bemande receptie;
- diverse vergaderruimten;
- 2 trappenhuizen;
- 2 personenliften alsmede 1 goederenlift;
- systeemplafonds voorzien van inbouw LED verlichtingsarmaturen;
- te openen ramen;
- huidige vloerbedekking;
- scheidingswanden;
- pantry per verdieping;
- kopieerfaciliteit;
- frankeermachine;
- centraal geregelde klimaatbeheersing;
- luchtbehandeling voorzien van topkoeling;
- stadsverwarming en radiatoren;
- gecompartimenteerde kabelgoten voorzien van elektra en databekabeling;
- toiletgroepen per verdieping;
- brandmeldcentrale (type C) met ontruimingssignaal;
- horeca met terras en volledige vergunning;
- vitaliserend gebouw volgens de leer van Feng Shui;
- 24/7 toegang tot het pand;
- parkeergelegenheid;
- oplaadpunt elektrische auto;
- LAN/ WAN – infrastructuur;
- CAT5 bekabeling.

Internet en telefoon
Per huurder is er een glasvezel internetverbinding van 500 MB, alsmede 1 telefoonlijn beschikbaar voor € 47,50 per maand.

Servicekosten en diensten
€ 50,50 per m² per jaar te vermeerderen met BTW voor de navolgende leveringen en diensten:
- energiekosten van de gehuurde en gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik;
- schoonmaak algemene ruimten en de algemene sanitaire voorzieningen;
- glasbewassing buitenzijde;
- gebouwbeveiliging;
- zuiveringsheffing;
- huismeesterij;
- postverwerking en gebruik gemeenschappelijke postbus;
- post afhaalservice;
- onderhoud: Hang- en sluitwerk, Verwarming- en koelinstallaties, Liften, Gemeenschappelijke deuren
- WOZ belasting;
- rioolheffing;
- receptiediensten;
- telefonische antwoordservice;
- aanbieden van kopieerfaciliteiten;
- ontvangst van gasten;
- 5% administratiekosten.

Aanvaarding
In overleg.
Overdracht Status Beschikbaar Huurprijs € 170,- per m² per jaar Aanvaarding in overleg Aanvaarding toelichting per direct is mogelijk BTW van toepassing Ja Servicekosten € 50,50 per m² per jaar Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 1969 Bouwjaar toelichting renovatie 2019 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 1084 m² Energie Energieklasse A Energieindex 1.04 Energie einddatum 18-04-2028 Diversen In units vanaf 200 m² Locatie Woonomgeving Aantal lagen 2 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig Onderhoud binnen goed Onderhoud binnen toel. renovatie 2019 Onderhoud buiten goed Onderhoud buiten toel. renovatie 2019 Afstand tot snelwegafrit op 3000 m tot 4000 m Afstand tot N.S. station op 2000 m tot 3000 m Afstand tot winkelvoorz. op minder dan 500 m
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
1084 m²
In units vanaf
200 m²
Aantal verdiepingen
2
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Luchtbehandeling
Mechanische ventilatie, topkoeling
Verzamelgebouw
Receptie, kantine, vergaderruimte, sanitair, pantry/keuken
Flexplek
Ja

Brochure

Gebruik het onderstaande formulier om de brochure van dit object te downloaden.
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.