Terug naar de resultaten
Te huur
Winthontlaan 200 in Utrecht 3526 KV

Winthontlaan 200

3526 KV Utrecht
Huurprijs op aanvraag Beschikbaar

Omschrijving

Het representatieve kantoorgebouw van Element Offices is gesitueerd in het kantoren gebied aan de zuidkant van Utrecht.
Het gebouw kenmerkt zich door zijn professionele uitstraling en hoge mate van service, gericht op kwaliteit voor zowel de ondernemer als zijn klanten. Behalve de kantoorruimte worden u tal van aanvullende diensten aangeboden zoals onder andere een centrale receptie,...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 325 m² In units vanaf 24 m² Aantal lagen 3
Lees meer

Omschrijving

Het representatieve kantoorgebouw van Element Offices is gesitueerd in het kantoren gebied aan de zuidkant van Utrecht.
Het gebouw kenmerkt zich door zijn professionele uitstraling en hoge mate van service, gericht op kwaliteit voor zowel de ondernemer als zijn klanten. Behalve de kantoorruimte worden u tal van aanvullende diensten aangeboden zoals onder andere een centrale receptie, telefonische antwoorddienst, vergaderruimtes met faciliteiten en bedrijfsrestaurant.

Bereikbaarheid
Zeer goed bereikbaar met eigen vervoer. Per auto is er een directe aansluiting op het rijkswegennet mogelijk. Het object is gelegen naast de afslag A12 (Den Haag - Utrecht – Arnhem) en heeft hiermede directe verbinding met A2 (Amsterdam - Utrecht - Den Bosch – Eindhoven) en A28 (Utrecht - Zwolle).
Ook met het openbaar vervoer is deze locatie uitstekend te bereiken. De halte van de sneltram is op loopafstand gelegen en heeft een directe aansluiting met Utrecht Centraal Station. Tevens is er op loopafstand een bushalte waar vandaan diverse buslijnen vertrekken.

Oppervlakte
Voor de verhuur is momenteel circa 325 m² kantoorruimte beschikbaar, in diverse units vanaf circa 24 m², verdeeld over 3 verdiepingen.

Parkeren
Ruim voldoende (gratis) parkeerplaatsen op eigen afgesloten terrein.

Huurprijs
Op aanvraag.

Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorunits worden opgeleverd in de huidige staat onder andere voorzien van:
- Representatieve entree met bemande receptie;
- Bedrijfsrestaurant;
- Gemeenschappelijke toiletten;
- Centrale verwarming door middel van radiatoren;
- Glasvezel internet;
- Post afhaalservice;
- Mechanische ventilatie;
- Beveiligingsinstallatie;
- Toegangscontrolesysteem;
- Liftinstallatie;
- Gemeenschappelijke vergaderfaciliteiten.

Servicekosten
Het voorschot servicekosten bedraagt € 38,50 per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:
- Energiekosten van de gehuurde en gemeenschappelijke ruimten;
- Waterverbruik;
- Schoonmaak algemene ruimten en de algemene sanitaire voorzieningen;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Gebouwbeveiliging;
- Zuiveringsheffing;
- Postverwerking en gebruik gemeenschappelijke postbus;
- Post afhaalservice;
- Onderhoud: Hang- en sluitwerk, verwarming- en koelinstallaties, liften, gemeenschappelijke deuren;
- WOZ belasting;
- Rioolheffing;
- 5% administratiekosten.

Dienstenpakket bedraagt € 24,30 per m² per jaar, te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:
- Ontvangst en doorverwijzen klanten en bezoekers;
- Ontvangst postpakketten;
- Kopieer en scan faciliteiten;
- Telefonische antwoordservice.

Voor telefonie en internet bedragen de maandelijkse kosten € 47,50 (per telefoonlijn € 12,50 per maand) te vermeerderen met BTW.

Aanvaarding
In overleg, per direct is mogelijk.
Overdracht Status Beschikbaar Huurprijs Prijs op aanvraag Aanvaarding in overleg BTW van toepassing Ja Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 1986 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 325 m² Parkeergelegenheid Parkeerpl. overdekt 0 parkeerplaats(en) Diversen In units vanaf 24 m² Aantal lagen 3 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
325 m²
In units vanaf
24 m²
Aantal verdiepingen
3
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Luchtbehandeling
Airco, mechanische ventilatie
Verzamelgebouw
Receptie, kantine, vergaderruimte, sanitair, pantry/keuken
Flexplek
Ja
Turnkey
Ja

Brochure

Gebruik het onderstaande formulier om de brochure van dit object te downloaden.
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.