Terug naar de resultaten
Te huur
Atoomweg 63 in Utrecht 3542 AA

Atoomweg 63

3542 AA Utrecht
Huurprijs € 117,- p.m² p.j. Beschikbaar

Omschrijving

Het hoogwaardige en servicegerichte kantoorgebouw “TradePoint” is volledig gerenoveerd en gunstig gelegen op bedrijventerrein Lage Weide te Utrecht.
TradePoint kenmerkt zich door zijn moderne uitstraling en hoge mate van service. Het kantoorpand is gelegen op steenworp afstand van de op- en afritten van de rijksweg A2, wat de bereikbaarheid uitstekend maakt.
Op de begane grond van het...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 862 m² In units vanaf 27 m² Aantal lagen 3
Lees meer

Omschrijving

Het hoogwaardige en servicegerichte kantoorgebouw “TradePoint” is volledig gerenoveerd en gunstig gelegen op bedrijventerrein Lage Weide te Utrecht.
TradePoint kenmerkt zich door zijn moderne uitstraling en hoge mate van service. Het kantoorpand is gelegen op steenworp afstand van de op- en afritten van de rijksweg A2, wat de bereikbaarheid uitstekend maakt.
Op de begane grond van het gebouw bevindt zich de horeca voorziening “Vineyard Food & Drinks” waar u in informele sfeer kunt genieten van een lunch, diner, koffie of borrel.
Bedrijventerrein Lage Weide kenmerkt zich door de diversiteit aan verschillende bedrijven. Ondernemingen welke onder andere zijn gevestigd op dit terrein zijn: Hema, Fonq, WE en Jongeneel. Gebruikers die zich reeds in TradePoint hebben gevestigd zijn Dag1 Uitzendbureau, Joust, Bart Vink&Partners en Entrepreneurscan.

Bereikbaarheid
Het object is gelegen nabij de op- en afritten van de rijksweg A2 (Amsterdam - Breda - ’s Hertogenbosch).
Het knooppunt Oudenrijn, waar de rijkswegen A2 en A12 (Den Haag, Rotterdam, Arnhem) elkaar kruisen is binnen 5 minuten te bereiken. Door diverse buslijnen die in de spits frequent rijden is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer goed te noemen. Bussen rijden onder meer naar Utrecht Centraal, Utrecht Leidsche Rijn, Maarssen en Nieuwegein. De bushaltes zijn op loopafstand van het object gelegen.

Oppervlakte
Het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt circa 4.119 m². Voor de verhuur is momenteel circa 862 m² beschikbaar als volgt verdeeld:
Kantoorruimte: Voor de verhuur is momenteel een kantoorunit van circa 240 m² beschikbaar, gelegen op de 1e verdieping.
Business units: Er zijn diverse business units beschikbaar, variërend van 27 m², 35 m², 42 m², 52 m², 62 m² en 73 m².

Parkeren
Parkeren op eigen terrein aan de achterzijde met parkeernorm van 1:30.

Huurprijs
Kantoorruimte: € 90,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW, servicekosten en diensten.
Business units: De huurprijs van de business units is vanaf € 117,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW, servicekosten en diensten.
Er geldt een meerprijs voor de kantoren aan de voorzijde.
Parkeren: Eerste jaar gratis, vervolgens € 250,- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met BTW.

Opleveringsniveau en voorzieningen
Het pand is onder andere voorzien van:
- representatieve entree;
- bemande receptie;
- liftinstallatie;
- vergaderruimtes en spreekruimtes (gezamenlijk);
- toiletgroep per verdieping (gezamenlijk);
- pantry per verdieping (gezamenlijk);
- beveiligingsinstallatie (gebouwgebonden);
- toegangscontrolesysteem;
- (externe) horecavoorziening "Vineyard".

Het gehuurde zal leeg en ontruimd worden opgeleverd, voorzien van onder andere:
- radiatoren;
- mechanische ventilatie met topkoeling;
- telefonie;
- glasvezel internet (500Mb up/500Mb down);
- In overleg en tegen een meerprijs is turnkey oplevering mogelijk.

Servicekosten en dienstenpakket
Servicekosten bedragen € 44,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot voor de navolgende leveringen en diensten:
- energiekosten van de gehuurde en gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik;
- schoonmaak algemene ruimten en de algemene sanitaire voorzieningen;
- glasbewassing buitenzijde;
- gebouwbeveiliging;
- zuiveringsheffing;
- koffievoorziening;
- huismeesterskosten;
- postverwerking en gebruik gemeenschappelijke postbus;
- postafhaalservice;
- onderhoud, Hang- en sluitwerk, verwarming- en koelinstallaties, liften, gemeenschappelijke deuren;
- WOZ belasting;
- rioolheffing;
- 5% administratiekosten.

Verplichte bijdrage voor een dienstenpakket, € 24,30 per m² per jaar te vermeerderen met BTW, bestaande uit:
- ontvangst en doorverwijzen cliënten;
- ontvangst postpakketten;
- doorverwijzen leveranciers;
- telefonische antwoordservice.

Voor telefonie en internet bedragen de maandelijkse kosten € 57,50 (per telefoonlijn € 12,50 per maand) te vermeerderen met BTW.

Energielabel
A.

Aanvaarding
In overleg.
Overdracht Status Beschikbaar Huurprijs € 117,- per m² per jaar Aanvaarding in overleg BTW van toepassing Ja Servicekosten € 68,30 per m² per jaar Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 2006 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 862 m² Energie Energieklasse A Energieindex 0.93 Energie einddatum 17-04-2028 Diversen In units vanaf 27 m² Locatie Bedrijventerrein Aantal lagen 3 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig Onderhoud binnen goed Onderhoud buiten goed Afstand tot snelwegafrit op minder dan 500 m Afstand tot N.S. station op minder dan 500 m Afstand tot winkelvoorz. op 2000 m tot 3000 m
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
862 m²
In units vanaf
27 m²
Aantal verdiepingen
3
Voorzieningen
Liften, te openen ramen, systeemplafond, toilet, pantry
Luchtbehandeling
Topkoeling
Verzamelgebouw
Receptie, vergaderruimte, sanitair, pantry/keuken
Flexplek
Ja

Brochure

Gebruik het onderstaande formulier om de brochure van dit object te downloaden.
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.