Terug naar de resultaten
Nieuw
Vliegend Hertlaan 15 in Utrecht 3526 KT

Vliegend Hertlaan 15

3526 KT Utrecht
Vraagprijs € 185,- p.m² p.j. Beschikbaar

Omschrijving

Het uiterst representatieve kantoorgebouw “Le Mirage” is gelegen aan de Europalaan. Het gebouw telt 21 verdiepingen en beschikt over een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van 18.200 m². Het gerenommeerde architectenbureau Kohn Pedersen Fox heeft het gebouw ontworpen. Mede dankzij de hoogte en het ontwerp is het een gebouw van internationale allure en een echt herkenningspunt. Er zijn verschillende...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 885 m² In units vanaf 10 m² Aantal lagen 2
Lees meer

Omschrijving

Het uiterst representatieve kantoorgebouw “Le Mirage” is gelegen aan de Europalaan. Het gebouw telt 21 verdiepingen en beschikt over een totaal verhuurbaar vloeroppervlak van 18.200 m². Het gerenommeerde architectenbureau Kohn Pedersen Fox heeft het gebouw ontworpen. Mede dankzij de hoogte en het ontwerp is het een gebouw van internationale allure en een echt herkenningspunt. Er zijn verschillende voorzieningen aanwezig in het gebouw zoals onder andere de Vascobelo koffiebar en een receptie.
Het kantoorgebouw is uitermate geschikt voor zowel nationale als internationale bedrijven die een vestiging in Utrecht opteren. Er zijn verschillende IT-consultancy en financiële instellingen gevestigd in kantoorgebouw “Le Mirage”.
Maar ook in de directe omgeving zijn diverse grote multinationals gevestigd als onder andere ABN Amro, Brunel, Rabobank en Promedico. Alsook het Van der Valk hotel Utrecht.
Het betreft hier representatieve en hoogwaardige kantoorruimte gelegen op de 1e en 2e verdieping.
De kantoorruimtes zijn in te delen in diverse businessunits of zijn te huur als één groot geheel. Op de eerste verdieping is de businesslounge te vinden met de gemeenschappelijke vergaderruimtes.
De verhuurder van de business units is Regus. Regus verhuurt kantoorruimte op 3.000 locaties in 900 steden verdeeld over 120 landen. Elk privékantoor kan worden opgewaardeerd om meer bureaus toe te voegen of om te verhuizen zonder extra kosten. Regus verhuurt ook tijdelijke kantoren om de duur van een project te dekken, met flexibele contracten vanaf één maand.
Per werkplek ontvangt u een Business World Gold Membership. Hiermee kunt u wereldwijd, zonder te reserveren, gebruik maken van de faciliteiten in de Businesslounges van verhuurder.

Bereikbaarheid
Le Mirage is uitstekend bereikbaar met de auto. Via directe aansluitingen op de A12 (afrit 17) en de A2 zijn Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Den Bosch snel te bereiken.
Vanaf Utrecht Centraal is de reistijd per bus of sneltram tot aan de halte voor het gebouw circa 6 minuten, waarna kantoorgebouw 'Le Mirage' lopend in 1,5 minuut te bereiken is.
De sneltram stopt voor de deur en diverse buslijnen hebben er een halte.

Parkeren
Het gebouw beschikt over 323 parkeerplaatsen, waarvan 28 op het parkeerterrein aan de voorzijde van het gebouw en 295 parkeerplaatsen in de parkeergarage.

Oppervlakte en huurprijs
Totaal voor de verhuur is circa 885 m² beschikbaar, verdeeld over 2 verdiepingen. Voor de verhuur zijn diverse mogelijkheden, van business units vanaf circa 25 m² tot circa 885 m² kantoorruimte per verdieping. Momenteel zijn de volgende metrages en business units beschikbaar:

Kantoorruimte
2e verdieping - circa 885 m²
€ 185,- per m² per jaar

Deze huurprijs is exclusief servicekosten, diensten, internet, telefoon, parkeren en BTW.

Business units
Er zijn diverse business units op de 1e en 2e verdieping beschikbaar, variërend van 25 m², 35 m², 45 m², 55 m², 100 m² en 250 m², een groter metrage in overleg.
- € 290,- per werkplek per maand
- € 30,- koffie en thee per persoon per maand

Bovenstaande huurprijzen van de business units zijn inclusief servicekosten, internet en telefoon maar exclusief koffie en thee, vergaderruimte, parkeren en BTW.

Parkeren
€ 145,- per plaats per maand te vermeerderen met BTW (indien beschikbaar).

Opleveringsniveau en voorzieningen
- systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
- fan coil units t.b.v. de luchtbehandeling;
- huidige scheidingswanden;
- huidige vloerbedekking;
- gemeenschappelijk pantry's;
- gemeenschappelijke toiletgroepen;
- parkeerplaatsen (beveiligd);
- vergaderruimtes en videoconferentie ruimte;
- openbare business lounge.

De business units zijn inclusief:
- volledige receptie;
- inrichting/kantoormeubilair (mogelijk via het “Design Your Office” concept);
- gebruik algemene ruimte;
- faciliteitenbeheer (schoonmaak, beveiliging, e.d.);
- ondersteuning (van de receptie, postservice, ontvangst gasten, e.d.);
- adresservice (gebruik van het adres als zakelijk adres, ook mogelijk voor inschrijving KVK);
- telefoonservice (lokaal nummer, lijn, toestel en voicemail);
- internet (kabel en WIFI);
- gebruik pantry;
- gas/water/elektra;
- lokale belastingen.

Servicekosten
€ 45,- per m² per jaar te vermeerderen met BTW als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor de volgende bijkomende leveringen en diensten:
- gas inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gehuurde ruimten;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht en rioolaansluitingsrecht;
- onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de liftinstallaties;
- onderhoud en periodieke controle van de hydrofoorinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de glazenwasinstallatie(s);
- onderhoud en periodieke controle van de brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, en noodstroominstallatie(s);
- sanitaire voorzieningen, handdoekautomaten, zeep e.d.;
- verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede, beglazing gemeenschappelijke ruimten;
- onderhoud van terreinen, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervangen van planten;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.

Aanvaarding
In overleg, per direct is mogelijk.
Overdracht Status Beschikbaar Vraagprijs € 185,- per m² per jaar Aanvaarding in overleg Aanvaarding toelichting Per direct is mogelijk. BTW van toepassing Ja Servicekosten € 45,00 per m² per jaar Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 2009 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 885 m² Energie Energieklasse A Energieindex 0.86 Energie einddatum 19-05-2020 Parkeergelegenheid Parkeerpl. niet overdekt 28 parkeerplaats(en) Parkeerpl. overdekt 295 parkeerplaats(en) Diversen In units vanaf 10 m² Aantal lagen 2 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
885 m²
In units vanaf
10 m²
Aantal verdiepingen
2
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Luchtbehandeling
Airco, mechanische ventilatie
Verzamelgebouw
Receptie, vergaderruimte, sanitair, pantry/keuken
Flexplek
Ja
Turnkey
Ja

Brochure

Gebruik het onderstaande formulier om de brochure van dit object te downloaden.
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.