Terug naar de resultaten
Nieuw
Stadsplateau 7 in Utrecht 3521 AZ

Stadsplateau 7

3521 AZ Utrecht
Huurprijs op aanvraag Beschikbaar

Omschrijving

Wilt u werken op de meest centrale locatie van Utrecht met uitzicht op het Jaarbeursplein? Dan is het World Trade Center Utrecht geschikt voor u!

In 2018 opende het World Trade Center Utrecht haar deuren. Het indrukwekkende gebouw is maar liefst 70 meter hoog en is daarmee ook een iconisch landmark welke direct in het oog springt van iedere bezoeker van het Jaarbeursplein en...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 776 m² In units vanaf 21 m² Aantal lagen 1
Lees meer

Omschrijving

Wilt u werken op de meest centrale locatie van Utrecht met uitzicht op het Jaarbeursplein? Dan is het World Trade Center Utrecht geschikt voor u!

In 2018 opende het World Trade Center Utrecht haar deuren. Het indrukwekkende gebouw is maar liefst 70 meter hoog en is daarmee ook een iconisch landmark welke direct in het oog springt van iedere bezoeker van het Jaarbeursplein en omgeving.

Het innovatieve 32.000 vierkante meter tellende kantoorgebouw is ontwikkeld als ultieme thuisbasis voor moderne organisaties en de ambitieuze kenniswerkers van nu en in de toekomst. Een bruisende toplocatie waar aangenaam werken en ontmoeten samenkomen.

De beschikbare kantoorruimte in het WTC Utrecht wordt aangeboden door The Office Operators (TOO). De kantoren worden turn-key, inclusief volledig ingerichte werkplekken opgeleverd. Zo kunnen u en uw mensen zich vanaf dag één van de huurperiode bezig houden met datgene wat echt belangrijk is; uw core business. De kantoorruimte wordt aangeboden op basis van flexibele voorwaarden.

De kantoorruimten worden voorzien van eigen signage en verhuurd inclusief onder andere: servicekosten, scheidingswanden, vloerbedekking, ready-to-go ICT infrastructuur, ingerichte werkplekken en volledig uitgeruste pantry’s.

Het gebouw beschikt over diverse vergader- en conferentieruimten, welke te gebruiken zijn door interne en externe klanten. Deze vergaderruimten hebben een fantastisch uitzicht over de stad en zijn voorzien van alle gemakken, waaronder WiFi, een beamer, flip chart, de mogelijkheid voor videoconferencing en inclusief koffie, thee en fris. Ook de catering kan verzorgd worden door The Office Operators.

Er zijn ook verschillende flexwerkproducten die ad hoc of op abonnementsbasis te gebruiken zijn. Zo kunt u gebruik maken van de PasseparTOO, waarmee u in iedere vestiging van The Office Operators gebruik kunt maken van de flexplekken in de openbare ruimten.

Bereikbaarheid
WTC Utrecht is strategisch gelegen: direct naast Utrecht Centraal station met naast de ingang van de grootste fietsenstalling ter wereld.
Daarnaast bent u binnen enkele minuten loopafstand midden in het centrum van Utrecht.

Vloeroppervlak
Voor de verhuur is momenteel beschikbaar:
Unit nummer Afmeting
(circa)
Aantal  werkplekken Uitzicht
8.58 21 m² 3 à 4 Stadskantoor
8.14 21 m² 3 à 4 Jaarbeursplein
8.02 34 m² 4 à 5 Stadsplateau
8.58 43 m² 7 à 8 Stadskantoor
8.18 43 m² 7 à 8 Jaarbeursplein
8.06 64 m² 11 à 12 Jaarbeursplein
 
Daarnaast is er ook een kantoorruimte beschikbaar van 550 m² op de 8e verdieping. Deze kantoorruimte is voorzien een eigen ingang, tapijt en een pantry. De ruimte is naar wens in te delen en het kantoor wordt turn-key opgeleverd.

Parkeergelegenheid
Direct naast het gebouw is een ondergrondse parkeergarage, te bereiken via de Croeselaan, in de parkeergarage is plaats voor ongeveer 715 auto’s.

Huurprijzen
De huurprijzen voor de business units zijn als volgt:
Unit nummer Afmeting Huurprijs excl. BTW
(o.b.v. 12 maanden)*
8.58 21 m² € 1.704,-
8.14 21 m² € 1.851,-
8.02 34 m² € 3.085,-
8.58 43 m² € 3.976,-
8.18 43 m² € 4.319,-
8.06 64 m² € 6.787,-
8.22 550 m² Op aanvraag

* De bovengenoemde huurprijzen kunnen afwijken van de wensen en eisen van kandidaat huurders.

De bovengenoemde huurprijzen zijn exclusief BTW en exclusief het service pakket.

Opleveringsniveau en voorzieningen
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat met de volgende voorzieningen:
- Werkplekken inclusief bureaus, stoelen en kasten;
- Scheidingswanden;
- Vloerbedekking;
- Inregeling lucht-en lichtsystemen;
- Ready to go ICT infrastructuur;
- Kunst en overige klein inrichting;
- Beveiligingssysteem door het hele gebouw.

Het gehuurde is inclusief:
- Huur;
- Servicekosten;
- Onroerend goed verzekeringen & belastingen;
- Gebruik van repro faciliteiten;
- Uitgebreide receptiediensten;
- Dagelijkse schoonmaak;

Diensten
The Office Operators nemen het gehele Facility Management bij u uit handen. Bij hen kunt u terecht voor alle mogelijke services zoals:
- Ontvangst gasten;
- Telefoonbeantwoording;
- Postbehandeling;
- Catering en roomservice;
- Administratieve werkzaamheden;
- Boeken van vliegtuigtickets;
- Reserveren van hotels en restaurants;
- Regelen van taxi of privé chauffeur;
- Stomerij, schoenmaker en bloemist inschakelen.

Energielabel
Het kantoorgebouw is voorzien van een energielabel A+.

Huurtermijn
Flexibele contracten zijn mogelijk met een huurtermijn vanaf 1 maand.

Service pack
Bij The Office Operators heeft u de keuze uit twee service pakketten. De kosten hiervan zijn vanaf € 49,- per maand en omvatten onder andere onderstaande services afhankelijk van het gekozen service pack:
- Thee/koffie;
- Cup-a-soup;
- Internet;
- Telefoonlijn + toestel
- Telefoon doorverbinden;
- Kopie zelf service of room service;
- Kantoorartikelen.

Aanvaarding
In overleg, per direct is mogelijk.
Overdracht Status Beschikbaar Huurprijs Prijs op aanvraag Aanvaarding in overleg BTW van toepassing Ja Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 2018 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 776 m² Energie Energieklasse A+ Energie einddatum 30-06-2027 Parkeergelegenheid Parkeerpl. overdekt 715 parkeerplaats(en) Diversen In units vanaf 21 m² Aantal lagen 1 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
776 m²
In units vanaf
21 m²
Aantal verdiepingen
1
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Luchtbehandeling
Topkoeling
Verzamelgebouw
Receptie, kantine, vergaderruimte, sanitair, pantry/keuken
Flexplek
Ja
Turnkey
Ja

Brochure

Gebruik het onderstaande formulier om de brochure van dit object te downloaden.
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.