Terug naar de resultaten
Te huur
Graadt Van Roggenweg 328 - 334 in Utrecht 3531 AH

Graadt van Roggenweg 328 - 334

3531 AH Utrecht
Huurprijs op aanvraag Beschikbaar

Omschrijving

Unieke locatie dichtbij het Jaarbeursplein. Op 5 minuten loopafstand van Utrecht Centraal Station en naast de Jaarbeurs worden in dit moderne pand volledig gemeubileerde kantoorruimten, vergaderruimten en flexibele werkplekken aangeboden op de 4e etage.
Door de faciliteiten van het winkelcentrum Hoog Catharijne, de Jaarbeurs, de ligging bij het Centraal Station Utrecht, de parkeergelegenheid...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 500 m² In units vanaf 20 m² Aantal lagen 1
Lees meer

Omschrijving

Unieke locatie dichtbij het Jaarbeursplein. Op 5 minuten loopafstand van Utrecht Centraal Station en naast de Jaarbeurs worden in dit moderne pand volledig gemeubileerde kantoorruimten, vergaderruimten en flexibele werkplekken aangeboden op de 4e etage.
Door de faciliteiten van het winkelcentrum Hoog Catharijne, de Jaarbeurs, de ligging bij het Centraal Station Utrecht, de parkeergelegenheid en het NH Hotel, ligt het kantoorgebouw op de beste plek van de stad.
Tevens beschikt het kantoorgebouw over een restaurant met goede lunchfaciliteiten.

Verhuurder staat bekend om zijn flexibele huurovereenkomsten en de uitgebreide service die zij aan haar klanten aanbiedt.
Zo zitten in alle overeenkomsten het complete servicekostenpakket inbegrepen (schoonmaak, gas/water/licht, beveiliging, meubilair) en kunt u daarnaast gebruik maken van een gedeelde receptioniste met de andere huurders.

Bereikbaarheid
Via de fly-over bij het 24 Oktoberplein kunt u gemakkelijk met de auto richting de A2 en A12.
Op 5 minuten loopafstand van Utrecht Centraal Station.

Oppervlakte
Kantoorruimte op deze locatie is beschikbaar vanaf 20 m² tot 500 m².

Voorzieningen
- Systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
- Huidige scheidingswanden;
- Vloerbedekking voorzien van tapijt;
- Pantry;
- Toilet;
- Parkeerplaatsen (beveiligd);
- Kabelgoten voorzien van WCD’s en huidige UTP categorie 5E databekabeling;
- Serverruimte voorzien van airconditioning;
- Vergaderruimtes en videoconferentie ruimte;
- Openbare business lounge.

Het gehuurde is inclusief:
- Inrichting/kantoormeubilair
- Servicekosten
- Energiekosten
- Lokale belastingen
- Gebruik algemene ruimte
- Faciliteitenbeheer (schoonmaak, beveiliging, e.d.)
- Ondersteuning (van de receptie, postservice, ontvangst gasten, e.d.)
- Adresservice (gebruik van ons adres als zakelijk adres, ook mogelijk voor inschrijving KVK)
- Telefoonservice (lokaal nummer, lijn, toestel en voicemail)
- Internet (kabel en WIFI)
- Gebruik keuken
- Parkeren bezoekers

Het gehuurde is exclusief:
- Parkeren € 195,-
- Koffie en thee pakket € 30,- per medewerker
- Telefoonbeantwoording € 45,-

Per werkplek ontvangt u een Business World Gold Membership. Hiermee kunt u wereldwijd, zonder te reserveren, gebruik maken van de faciliteiten in de Businesslounges van verhuurder.

Parkeren
Er is voldoende beveiligde parkeergelegenheid aanwezig.

Huurprijs
De privé kantoren kunnen op basis van 24/7 beschikbaarheid aangeboden worden maar ook op flexibele basis.
Tevens is er co-working reserved (gedeelde kantooroplossing) beschikbaar. Hiermee wordt ondernemers de mogelijkheid geboden 24/7 gebruik te maken van een eigen vaste werkplek.
Met deze oplossing kan tevens worden geregistreerd op zakelijk adres bij de Kamer van Koophandel.
Huurprijzen zijn op aanvraag.

Aanvaarding
In overleg.
Overdracht Status Beschikbaar Huurprijs Prijs op aanvraag Aanvaarding in overleg BTW van toepassing Ja Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 1993 Indeling Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 500 m² Diversen In units vanaf 20 m² Locatie Kantorenpark Aantal lagen 1 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig Afstand tot snelwegafrit op 1000 m tot 1500 m Afstand tot N.S. station op minder dan 500 m Afstand tot winkelvoorz. op minder dan 500 m
Hoofdfunctie
Kantoorruimte
Oppervlakte
500 m²
In units vanaf
20 m²
Aantal verdiepingen
1
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Luchtbehandeling
Airco
Verzamelgebouw
Receptie, kantine, vergaderruimte, sanitair, pantry/keuken

Brochure

Gebruik het onderstaande formulier om de brochure van dit object te downloaden.
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring

Brochure

Bedankt voor uw interesse. U ontvangt de brochure per email.

Contact

Bedankt voor uw reactie. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.